tirsdag 15. mars 2011

Drømmen om Sintra

Utsikt fra Moorish Castle (Sintra)
I 2004 var jeg i Portugal, og fikk en anbefaling om å dra til Sintra, som ligger rett utenfor Lisboa.
Den anbefalingen er jeg så takknemlig for, den personen fortjener en stor blomsterbukett, en fantastisk anbefaling, tusen, tusen takk til deg!!!!
I løpet av en 5 dagers tur i Lisboa endte vi opp med å tilbringe 2 dager i Sintra. Jeg ble rett og slett forelsket i stedet. Noen av stedene var helt magiske og jeg har drømt i flere år om å dra tilbake hit. Jeg har flere ganger planlagt turer og funnet steder å bo. Så har jeg slått det fra meg og vi har endt opp med å dra andre steder istedet.

Romantiske Pena parken som må utforskes mere


Vakre Moorish Castle
Og når tåka kom på kvelden ble alt veldig trolsk og magisk.
Mystiske og romantiske Quinta de Regaliera

6 kommentarer:

  1. så fint at du endelig kommer deg tilbake dit :-) gleder meg til dere kommer hjem så jeg får se bilder

    SvarSlett
  2. GRATULERER med blogg - så artig tema du har!!

    SvarSlett
  3. Takk, prøver meg litt og ser hvordan det går :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg!

    SvarSlett