tirsdag 17. april 2012

Banzaicon

Resten av helga brukte jeg mye tid på å være observatør på Banzaicon hvor det da samles ungdommer som er interessert i japansk kultur, som manga, anime o.l.
Jeg har vært på foredrag om hvordan jeg kan style parykker og hvordan de skal vaskes.
Jeg har lært hvordan en kan få en flatbrysta mann til å få pupper, det er bare å bruke masse førstehjelpstape, dytte, tape og bygge på med bh og plastimplantat som jeg til og med har fått kjenne på. Jeg har også kjent hvordan ei trøye kan forvandle kvinner til flatbrysta menn. Og er du dame og skal ha skjeggstubber stryker du forsiktig mascara over småhårene i ansiktet ditt.
Jeg har vært på to foredrag om samuraier og japansk kultur, og jeg vet hvordan en kan lage vinger og sverd.
Det har vært ei utrolig spennende og lærerrik helg og jeg er helt imponert over arrangementet, arrangørene og deltakerene. Makan til kreativitet skal en lete lenge etter.

Her kommer ett lite bilderas:




Hver gang det kom ett tog løp vi til vinduet for å se hvem og hva som kom av.
Gjensynsglede i køen for innsjekking fredag.

Sherlock Holmes og Moriarty

Mye morsomt  å se på i køen.
Fantastisk møte mellom Cookiemonsteret og en liten forbipasserende.

Og så kom det en fantastik hund i helt hjemmesnekra kostyme.






Tintin var også der,

Fantastiske dokker,



Berømte (i cosplayverdenen) Twinfools and Nova Vandorwolf fra Canada.




















Denne personen åpna luka foran ansiktet og lufta når han/hun ble for varm.




































4 kommentarer:

  1. FANTASTISK!!!!!!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var virkelig en eventyrlig opplevelse, og jeg føler meg så utrolig priveligert og heldig som fikk være med.

      Slett
  2. Veldig artig å se bildene, både fra arrangementet og fra bøkeskogen - litt av ei helg!! (må forsøke å bruke noe annet enn "Ett år på hytta" etter hvert, men ....)

    SvarSlett
  3. Ja utrolig flott helg.
    Ett år på hytta lever jo videre sjøl om du ikke er aktiv på den da.

    SvarSlett